مدت زمان شارژ انواع هندزفری بلوتوث سامسونگ
نوشته شده توسط : مهدی فتح اله زاده

زندگی بدون موزیک و هندزفری کسل‌کننده‌ است. از ورزش صبحگاهی گرفته تا زمان مطالعه پیش از خواب، یا در خیابان و سفر‌، همه ما دوست داریم باتری هندزفری بلوتوث تا آخرین لحظه تمام نشود. زمان شارژ شدن آن هم داستان دیگری است. باید منتظر بمانید تا هندزفری شارژ شود و بعد از آن استفاده کنید. اگر وسط روز شارژ هندزفری بی‌سیم‌تان تمام شود مجبورید بدون موزیک سر کنید. 

بنابراین مدت زمان شارژ هندزفری بلوتوثی یکی از فاکتورهای مهم در زمان خرید هندزفری است. اگر از هندزفری خیلی استفاده می‌کنید، قطعا مدت زمان شارژ هندزفری بیسیم برای شما بسیار مهم است. وقت آن رسیده است به موسیقی‌های مورد علاقه خود با خیال راحت گوش کنید. می‌دانید مدت زمان شارژ هندزفری‌های مختلف چقدر است؟ درست است تمام ایرفون‌ها طوری طراحی شده‌اند که نیاز کل روز شما را برآورده کنند، اما با توجه به مدل، عمر باتری هندزفری بی سیم و دفعات شارژ تفاوت‌هایی با هم دارند. در ادامه مدت زمان شارژ هندزفری بلوتوث‌های مختلف آورده شده است تا شما راحت‌تر تصمیم بگیرید و هندزفری مناسب را انتخاب کنید.

مدت زمان شارژ انواع هندزفری بلوتوث سامسونگ

زمان شارژ هندزفری بلوتوث سامسونگ در مدل‌های مختلف تفاوت دارد. کمپانی‌ها در تلاش هستند تا با ارائه مدل‌های جدید، مدت زمان شارژدهی آن‌ها را نیز بهتر کنند. اما آیا تمام این کمپانی‌ها در این زمینه موفق هستند؟

هندزفری بلوتوث Samsung Gear Icon X 2018

باتری آیکون ایکس یکی از مشکلاتی بود که کاربران در مدل قبلی این هندزفری بلوتوثی با آن رو به رو بودند. در نسل دوم این هندزفری شاهد تغییراتی در کیفیت باتری هستیم. افزایش دوبرابری ظرفیت باتری چیزی نیست که بتوان از آن چشم پوشی کرد. وقتی از گوشی خود موسیقی آپلود کنید، ایربادهای گیر آیکون ایکس 2018 به خوبی به عنوان مدیا پلیر عمل می‌کنند. پس با خیال راحت می‌توانید گوشی خود را در خانه بگذارید و هر کاری که می‌خواهید انجام دهید. عمر باتری گیر آیکون ایکس خوب است. 7 ساعت. کافی است یک بار شارژ کنید تا 7 ساعت بدون وقفه از آن استفاده کنید. عالی نیست، اما خوب است.

دقت کنید که این مدت زمان برای پخش موسیقی از حافظه خود دستگاه است. در زمان اتصال بی سیم، مدت زمان شارژ آن به 5 ساعت کاهش می‌یابد. نسبت به مدل قبلی تغییر خوبی است. برای استفاده بیشتر، می‌توانید از کیس شارژ این هندزفری بلوتوثی استفاده کنید. سامسونگ در کیس این هندزفری یک باتری برای شارژ کردن ایربادها قرار داده است. حکم پاوربانک را دارد. هندزفری را در جعبه قرار دهید و آن را شارژ شده تحویل بگیرید. ده دقیقه شارژ کنید تا یک ساعت از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید. پس با خیال راحت با خود به محل کار یا بیرون از خانه ببرید و تمام روز استفاده کنید.

مدت زمان شارژ سامسونگ گیر آیکون ایکس

هندزفری بلوتوث سامسونگ گلکسی بادز Galaxy Buds

میزان و نحوه استفاده شما از گلکسی بادز، تاثیر مستقیمی روی عمر باتری این هدفون بلوتوثی دارد. کیفیت بالای باتری بادز شما را تا 6 ساعت در دنیای موسیقی مورد علاقه‌تان غرق می‌کند. آن هم با یک بار شارژ! به طور کلی، گلکسی بادز به شما 13 ساعت امکان پخش موسیقی می‌دهد. 6 ساعت شارژ ایرباد و 7 ساعت با کیس شارژر. کافی است 15 دقیقه بادز خود را شارژ کنید تا 1.7 ساعت به باتری شما اضافه شود. عالی نیست؟!

مدت زمان شارژ هندزفری بی سیم سامسونگ گلکسی بادز به میزان ولوم آن هم بستگی دارد. مسلما اگر صدای موزیک را روی درجه آخر بگذارید باتری بیشتری مصرف می‌شود. همه هندزفری‌های بی‌سیم اینگونه هستند. اما چون گلکسی بادز قابلیت حذف نویزهای محیط را دارد هر چقدر هم صدای موزیک کم باشد آن را به صورت واضح خواهید شنید. مهم نیست کجا هستید و کجا می‌روید، همیشه می‌توانید از بادز خود استفاده کنید. 6 ساعت عمر باتری دارد. ضد آب است. قیمت تقریبا خوبی دارد. گوش را هم اذیت نمی‌کند. پس خرید سامسونگ گلکسی بادز قطعا یک انتخاب خوب است.

مدت زمان شارژ گلکسی بادز

هدفون‌های بلوتوث سامسونگ سری Level

هندزفری‌های Level از جمله سری‌های محبوب سامسونگ هستند. این هندزفری‌ها از لحاظ ارگونومیک برای استفاده طولانی مدت طراحی شده‌اند. وزن کمی دارند. باعث ناراحتی نمی‌شوند. کیفیت بالایی دارند و استایل جذابی به شما می‌دهند. اما باتری و مدت زمان شارژدهی آن‌ها به چه صورت است؟ کدام مدل انتخاب بهتری است؟

مدت زمان شارژ Level U

هدفون بی سیم بلوتوث سامسونگ Samsung Level U

عمر باتری این هدفون یکی از نقاط قوت آن است. می‌توان گفت این ویژگی یکی از علت‌های انتخاب و محبوبیت این مدل است. باتری سامسونگ Level U را یک بار شارژ کنید. 10 ساعت به موزیک گوش دهید و یا 11 ساعت تماس صوتی داشته باشید. اگر از هدفون استفاده نکنید، به طور خودکار در حالت استندبای قرار می‌گیرد. مصرف باتری کمتر، مدت زمان شارژ بیشتر! 500 ساعت هم در حالت استندبای می‌ماند. یعنی چند روز؟

یکبار شارژ کنید و چندین ساعت استفاده کنید. برای شارژ کامل، حدود دو ساعت زمان نیاز دارید. پس با نگرانی راجع به عمر باتری و مدت زمان شارژ هدفون بلوتوثی خود خداحافظی کنید!

هدفون بی سیم بلوتوثی سامسونگ Samsung U Flex

یکی دیگر از هدفون‌های انعطاف‌پذیر، U Flex است. باتری این مدل نسبت به لول یو کمی ضعیف‌تر است. اما نسبت به دیگر مدل‌های موجود در بازار قوی است. آن را یکبار شارژ کنید و 10 ساعت موسیقی گوش کنید. 9 ساعت مکالمه بی‌وقفه و 250 ساعت حالت استندبای را نیز فراموش نکنید.

بنابراین از این هدفون‌ها می‌توانید در هر شرایطی استفاده کنید. چه در باشگاه هستید، سرکار هستید یا در حال پیاده روی. فرقی ندارد، این هدفون مخصوص شرایط سخت است. هندزفری بی سیم U Flex نسبت به Level U نیم ساعت شارژ بیشتری دارد و می‌توان گفت در میان این سه مدل سری Level بیشترین زمان شارژ را به خود اختصاص داده است.

هدفون بی سیم بلوتوث سامسونگ Samsung Level U Pro

یکی دیگر از هدفون‌های دورگردنی سامسونگ، Level U Pro است. باتری خوب این هدفون به شما این امکان را می‌دهد که 9 ساعت به طور متوالی به موسیقی‌های دلخواه خود گوش دهید. 9 ساعت مکالمه و بیش از 10 ساعت مکالمه. Auto-off Timer را هم فراموش نکنید. اگر تا یک مدت زمان خاص از آن استفاده نکنید، به طور خودکار خاموش می‌شود و مانع از مصرف باتری می‌شود. پس این هدفون را دور گردن خود قرار دهید و فارغ از هر گونه نگرانی به کارهای روزمره بپردازید. لول یو پرو سامسونگ خوش‌ساخت و خوش‌استایل است و باتری حرفه‌ای آن هم مدت زمان زیادی را برای استفاده از این هندزفری زیبا در اختیار شما قرار می‌دهد. 

مقایسه Level U و U Pro و U Flex را هم بخوانید. علاوه بر باتری، استایل، برد هندزفری، کیفیت صدا و سایر موارد لازم به طور کامل و جزء به جزء بررسی شده‌اند. 

مدت زمان شارژ انواع هدفون بلوتوثی اپل

هدفون بلوتوثی اپل ایرپاد 2

یکی از ویژگی‌های اپل ایرپادز 2 بهبود عمر باتری است. Apple Airpods 2 نهایت 3 تا 5 ساعت قابل استفاده است. با یک بار شارژ کردن می‌توانید 5 ساعت به موسیقی گوش دهید و 3 ساعت صحبت کنید. این هدفون بلوتوثی دو مدل دارد. یک مدل با کیس شارژ وایرلسی است و مدل دیگر بدون آن. به لطف محفظه شارژ وایرلسی می‌توانید با چندین بار شارژ بیش از 24 ساعت از هندزفری بلوتوثی خود استفاده کنید. پس با خیال راحت آن‌ها در جیب‌تان قرار دهید و از خانه خارج شوید.

نیاز به شارژ سریع دارید؟ کافی است 15 دقیقه در جعبه شارژ قرار دهید. 3 ساعت زمان موسیقی دارید. 2 ساعت زمان مکالمه. ایرپادهای اپل دارای کیس شارژ هستند. با چند بار شارژ کردن با استفاده از کیس اپل ایرپاد 2، بیش از 24 ساعت زمان موسیقی یا بیش از 18 ساعت زمان مکالمه دارید. کیس شارژ بی سیم دارد. قدرت شارژدهی آن هم بالاتر رفته است. سرعت اتصال آن به دستگاه‌های بلوتوثی و مخصوصا گوشی‌های آیفون زیاد است. طرفدار برند اپل هستید؟ پس با قیمت بالای این هدفون بلوتوثی هم کم کم راه بیایید. چون تولید نسل اول ایرپادها متوقف شده است. در حال حاضر خرید ایرپاد اپل 2 با کیس شارژر وایرلس گزینه بهتری برای اپل‌فن‌هاست. 

مدت زمان شارژ ایرپاد 2

هدفون بلوتوث اپل ایرپاد پرو

اپل ایرپاد پرو به خاطر ویژگی نویز کنسلینگ حرفه‌ای خود یا همان حذف صدای محیطی سر و صدای زیادی کرده است. با وجود تغییراتی که در طراحی و ساختار این هدفون جدید ایجاد شده است، می‌بینم که برخی مشخصات آن بدون تغییر باقی مانده است. مثلا باتری آن مشابه ایرپاد 2 است. در صورت شارژ کامل کیس، حدود 24 ساعت بی نیاز از شارژر خواهید بود. دقت کنید که این زمان محدود به ولوم 50 است. با یک بار شارژ کردن این ایرپاد جدید می‌توانید تا بیش از 5 ساعت مداوم موزیک گوش کنید. با روشن بودن ویژگی نویز کنسلینگ یا حالت شفافیت صدا، این مدت زمان به 4.5 ساعت کاهش پیدا می‌کند. زمان شارژ ایرپاد به میزان و نحوه استفاده شما از آن بستگی دارد. هدفون را در گوش قرار دهید و با فعال کردن ویژگی حذف صدای محیطی، به دور از هیاهوی دنیای بیرون در کار خود غرق شوید. طراحی و ویژگی‌های جدید این نسل، قیمت آن را بالاتر برده است.

با اینکه تیم کوک مدیرعامل اپل گفته است که اپل ایرپاد پرو مکمل ایرپاد 2 است اما با خرید ایرپاد پرو هم تمام قابلیت‌ها و ویژگی‌های یک ایرباد باکیفیت را خواهید داشت و کم و کاستی احساس نخواهید کرد. 

دغدغه تمام شدن شارژ هندزفری بلوتوثی، همیشه وجود دارد. بنابراین پیش از خرید، به ظرفیت باتری و شارژ هندزفری بلوتوث نگاه کنید. در صورتی که قصد خرید هندزفری بلوتوثی را دارید، عجله نکنید. گزینه‌های پیش رو را با یکدیگر مقایسه کنید و سپس انتخاب کنید. اگر تجربه استفاده از هر یک از موارد گفته شده در بالا را دارید، تجربه خود از مدت زمان شارژ هندزفری بیسیم را در قسمت کامنت‌ها بنویسید.

باتری فقط یک طرف ماجراست. ویژگی‌های مهم دیگری هم وجود دارند که باید در زمان خرید هدفون بلوتوثی به آن‌ها توجه کنید. می‌توانید در راهنمای خرید هندزفری بلوتوث این ریزه‌کاری‌ها و جزئیات را بخوانید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. 




:: بازدید از این مطلب : 3410
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: